Finalitza amb èxit el curs escolar marcat per la pandèmia

A l’Escola La Muntanyeta hem finalitzat un curs que va començar amb moltes incerteses i que no ha estat fàcil. No obstant això, posem punt i final amb èxit, gràcies a la col·laboració i implicació de tota la comunitat educativa del centre, que ha fet possible, malgrat tot, un curs molt enriquidor per a tots.

A pesar dels protocols i les noves mesures a les que hem hagut de fer front, durant el curs escolar 2020-21 ens hem reinventat, i hem adquirit nous aprenentatges i noves maneres de treballar que ens ajuden en el nostre objectiu de millora continuada. Entre tots, hem fet possible un curs segur i del que ens emportem molts bons records.

Ara toca gaudir de les vacances, del temps compartit en família, i aprofitar els dies llargs de l’estiu. Ens retrobarem al setembre amb les energies renovades.

Us deixem algunes imatges de la festa de final de curs, en la que també vam acomiadar els alumnes que finalitzen la seva etapa al nostre centre. També podeu veure el vídeo en el que han participat totes les aules de l’escola.