Diploma d’Honor per a la Residència Trèvol en un concurs de fotografia

La Residència Trèvol torna a estar d’enhorabona! Han rebut un Diploma d’Honor al 18è Concurs de Fotografia d’Estiu que organitza l’Associació Auxilia.

En el concurs, s’havien de presentar fotografies sota el tema Natura i discapacitat, i la Residència Trèvol hi va presentar tres imatges. Aquests treballs han sigut mereixedors d’un Diploma d’Honor, fet que s’ha rebut amb molta alegria a la residència.

Auxilia és una associació per a la inclusió social i cultural de les persones amb discapacitats físiques i malalties de llarga curació. En els diversos concursos que organitza periòdicament, els residents del nostre centre hi acostumen a presentar treballs que preparen i realitzen en el marc del grup de reflexió de la residència, un espai per abordar diferents qüestions sobre els seus sentiments, les situacions de pèrdua, les seves relacions amb els altres, etc.

Aquest no és el primer guardó que reben, ja que l’any passat ja van ser reconeguts pel poema “Caminando juntos formamos una gran cadena”. D’altra banda, també van rebre un premi per un collage, i un Diploma d’Honor per un relat sobre migració.

Aquestes són les fotografies presentades al concurs per la Residència Trèvol.