L’Ajuntament de Tarragona col·labora amb la millora de la salut i el benestar de les persones amb paràlisi cerebral que s’atenen a la nostra entitat. A través d’un conveni amb l’Associació Provincial de Paràlisi Cerebral, la subvenció atorgada es destina al projecte “Logopèdia i teràpia amb animals: millorem la salut i el benestar de les persones amb pluridiscapacitat”. Aquesta iniciativa vol donar resposta a les necessitats d’atendre la salut de les persones, entesa com un estat de complet benestar físic, mental i social, i no solament l’absència d’afeccions o malalties, tal com estableix l’Organització Mundial de la Salut (OMS). Així mateix, al llarg del 2021, encara ha estat més necessari que mai disposar de recursos per poder donar resposta a les necessitats de les persones més vulnerables davant la pandèmia de covid19.

El suport de l’Ajuntament de Tarragona rebut a través del conveni de col·laboració, de 26.000 euros, ens ha permès seguir treballant al llarg de l’any per millorar el benestar i la salut de les persones amb pluridiscapacitat, que requereixen de suport i acompanyament les 24 hores al dia per poder desenvolupar les activitats bàsiques de la vida diària, així com per poder participar de teràpies i altres iniciatives que els ajuden a mantenir i millorar les seves habilitats motrius, cognitives, comunicatives i intel·lectuals, entre d’altres.

Gràcies al suport de l’Ajuntament de Tarragona garantim una atenció de qualitat a les persones amb paràlisi cerebral, en tots els aspectes necessaris per al seu bon desenvolupament.