Per Sant Jordi, tornem a la Rambla!

Dos anys després, ens fa molta il·lusió anunciar que enguany, per Sant Jordi, tornem a la Rambla Nova de Tarragona! Concretament, estarem a tocar de la Font del Centenari, aproximadament a l’alçada del número 96 de la Rambla.

Com era habitual, aquest any tornarem a disposar d’una parada per celebrar la diada de Sant Jordi amb les roses solidàries. A més, també hi podreu trobar punts de llibre, bosses pintades a mà, i altres detalls relacionats amb la festa del llibre i la rosa i elaborats pels usuaris del centre de paràlisi cerebral de Tarragona.

En aquesta edició, també comptarem amb el photocall solidari de la Fundació Estela i la Fundació La Muntanyeta, coorganitzat per la Xarxa Santa Tecla, i que estarà ubicat a la Plaça del Mercat, de 11 h a 14.30h. Allí us podreu convertir en drac, princesa o cavaller!

Enguany, com a novetat, disposem d’una pàgina web on podeu encarregar les vostres roses de manera anticipada. Així, comprar roses per Sant Jordi és ara més fàcil amb la nostra web. Entreu, reserveu les vostres roses i seguiu les instruccions de la pàgina. Només caldrà que les vingueu a recollir al moment que us vagi millor.

Us esperem per celebrar plegats, de nou, un Sant Jordi solidari!