Vine al dinar solidari d’espineta amb caragolins!

Per a celebrar la gran efemèride que significa l’arribada a la ciutat de Tarragona ara fa 700 anys de la relíquia de la nostra patrona, els elements amb més caràcter gastronòmic de la ciutat s’han unit per a crear un esdeveniment cent per cent festiu i tarragoní. El Gremi de Forners, el Gremi de Pastissers, la D.O Tarragona, Chartreuse i el restaurant El Llagut seran les espines dorsals d’aquest acte.

Tots aquests elements perfectament combinats oferiran un dinar on els protagonistes seran l’espineta amb caragolins i el Chartreuse. Així doncs, se servirà un àpat a base d’un plat d’Espineta amb caragolins, postre, pa, aigua i cafè inclòs. La D.O Tarragona serà l’encarregada de que trieu el millor vi per fer el maridatge.

Això serà el dimecres 21 de setembre, a les 13.30 h, a la plaça del Rei. El tiquet del dinar (12 €) és un donatiu íntegre a la Fundació La Muntanyeta. Podreu adquirir-los a la botiga de la Salut, plaça Verdaguer, 2. I com a obsequi, rebreu unes xapes dissenyades i elaborades al nostre centre ocupacional. Us hi esperem!

Trobareu tota la informació de l’acte al programa de les festes de Santa Tecla