ELIX Polymers fa una donació solidària a La Muntanyeta

L’empresa ELIX Polymers, líder mundial en la fabricació de termoplàstics, ha celebrat avui l’acte de lliurament de la donació de 600€ a l’Associació Provincial de Paràlisi Cerebral de Tarragona (APPC) – Fundació La Muntanyeta, una entitat sense ànim de lucre dedicada a l’atenció integral dels nens i adults afectats de paràlisi cerebral de la província de Tarragona.

L’acte s’ha dut a terme a la seu de La Muntanyeta. Per part d’ELIX Polymers, hi ha participat la Sra. Noelia Vázquez, Directora de Persones, Cultura i Comunicació, el Sr. Sergi Pérez, Coordinador del Programa de RSC, i la Sra. Sandra Castanedo, tècnica de comunicació. Per part de La Muntanyeta hi han assistit el President de la Fundació, el Sr. Francesc Tarragona, i la Directora de la Fundació, la Sra. María Pérez. La companyia ha realitzat aquesta donació amb motiu del 2n Concurs de Relats d’ELIX Polymers – Sant Jordi 2022, celebrat el passat mes d’abril, durant el qual es va obsequiar a tots els participants amb un punt de llibre solidari, dissenyat a mà amb molt d’afecte i dedicació per persones amb paràlisi cerebral de la Residència Trèvol.

En el marc de la seva Estratègia de Responsabilitat Social Corporativa i de la seva missió de contribuir positivament al benestar social, ELIX ha escollit l’APPC – Fundació La Muntanyeta per ajudar a millorar la qualitat de vida de les persones amb paràlisi cerebral del territori. Des de La Muntanyeta, el president de la Fundació ha manifestat la seva gratitud a ELIX Polymers per la iniciativa solidària. “Accions com aquesta contribueixen a fer visibles les capacitats de les persones amb paràlisi cerebral, i a millorar-ne la integració i participació social”, afirma el Sr. Tarragona.