La seu de l’ICAT i el COFT acull l’exposició Plenituds artístiques de la Fundació La Muntanyeta

Les instal·lacions de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Tarragona (ICAT) i el Col·legi de Farmacèutics de Tarragona (COFT) són l’escenari de l’exposició “Plenituds artístiques”, una iniciativa de la Fundació La Muntanyeta. Es tracta d’una mostra d’art que compta amb una trentena d’obres creades de manera conjunta per les persones amb paràlisi cerebral i els professionals de l’entitat, un projecte que es va iniciar el curs passat a l’Escola La Muntanyeta i que es va extendre al centre ocupacional i la residència, en un treball conjunt d’usuaris i usuàries i professionals, que va permetre explorar la creativitat col·lectiva.

La mostra es podrà veure fins al 25 de novembre en horari de 9 h a 16 h de dilluns a divendres, i les obres estan disponibles per qui les vulgui adquirir amb un donatiu. D’aquesta manera, es dona suport als projectes en benefici de les persones amb paràlisi cerebral. Aquesta exposició és la primera de les activitats programades per l’ICAT i el COFT en el marc del mes de la solidaritat que aquest any arriba a la seva quarta edició. El “Mes + solidari” culminarà amb una donació de sang que se celebrarà al vestíbul de la seu institucional dels dos col·legis el 15 de desembre.

“Com a membres d’un sector dedicat a serveis assistencials i socials, ens satisfà poder ajudar a donar visibilitat i buscar recursos a tots aquells col·lectius més vulnerables”, ha destacat el president del COFT, Toni Veciana, que també ha valorat “els esforços conjunts amb el Col·legi de l’Advocacia, així com amb la Fundació La Muntanyeta per portar a terme una labor tan rellevant”.

Per la seva banda, la degana de l’ICAT, Estela Martín, ha posat en valor “la gran tasca que fa La Muntanyeta, una entitat a la que donem tot el nostre suport aportant un gra de sorra amb iniciatives com aquesta exposició”. Martín ha subratllat que “el nostre Col·legi té la defensa dels interessos de l’advocacia com a raó de ser, però com a institució tenim una responsabilitat social i la volem exercir sumant-nos a projectes com el de La Muntanyeta”.

El president de la Fundació La Muntanyeta, Francesc Tarragona, ha agraït a ambdues institucions la seva col·laboració i suport en aquest projecte artístic i de sensibilització. “Iniciatives com aquesta ens ajuden a donar protagonisme a les persones amb paràlisi cerebral, per avançar en la seva integració i participació social”, ha destacat durant la presentació.