La Xarxa Santa Tecla ‘encén’ el Nadal amb motiu del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat

Amb motiu de la celebració del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, aquest dissabte 3 de desembre la Xarxa Santa Tecla, amb la col·laboració de Messer Ibérica, han programat tota una tarda de concerts i balls gratuïts i solidaris a la Plaça del Fòrum de Tarragona, tot en suport de La Muntanyeta i la Fundació Estela.

Sota el lema ‘Encenem el Nadal’, la trobada pretèn potenciar el lideratge i la participació de les persones amb discapacitat en la societat tarragonina, en aquest cas, amb l’organització d’una tarda musical oberta a tota la ciutadania. Durant la trobada, els assistents podran adquirir tiquets per consumir vermut calent -una nova proposta de Dos Déus-, caldo i xocolata, tot gràcies al suport de Bodega Gerard, que recentment ha organitzat la darrera edició del Forum Vinarium a la mateixa plaça del Fòrum de Tarragona. Tota la recaptació anirà a la Fundació Estela i la Fundació Muntanyeta, ambdues entitats adherides a la Xarxa Santa Tecla Sanitària, Social i Docent.

La trobada començarà a les 17h amb un concert de gòspel a càrrec de la formació barcelonina The New Zombies. A les 18.15h està prevista una sessió de ball folk participatiu amenitzat per Escenari Obert. A les 19.30h tancarà l’acte el conegut grup tarragoní So Nat amb un concert de ‘hits’ de ràdio al so de les gralles i timbal.

L’acte de ‘Encenem el Nadal’ de dissabte de la plaça del Fòrum servirà també per mostrar públicament per primera vegada el nou logotip de la Fundació La Muntanyeta, dissenyat per la reconeguda il·lustradora Pilarín Bayés. La Muntanyeta estrena una nova imatge corporativa amb més color, i amb la firma inconfusible de l’artista, que ha dibuixat un dels seus característics personatges. La nova imatge corporativa s’implementarà de manera progressiva en tots els serveis que gestiona la fundació, així com també en tots els materials, suports i canals de comunicació de l’entitat.