Residència Trèvol

La Residència Trèvol és un centre de titularitat de la Fundació La Muntanyeta. Es tracta d’un servei d’acolliment residencial, amb diferents graus de suport i d’assistència integral a les activitats de la vida diària. El servei manté un contracte amb el Departament de Drets Socials de la Generalitat de Catalunya per a la prestació de la gestió, en règim de concert, de les places.

Finalitat

​Els objectius estan dirigits a aconseguir la millora de la seva qualitat de vida, la màxima autonomia, la participació en les activitats quotidianes i la integració social.

Equip humà

Format per la direcció, l’equip tècnic i els auxiliars tècnics educatius.

Serveis

La residència disposa de serveis d’estada temporal i permanent per a persones amb pluridiscapacitat. L’atenció és de 24 hores durant els 365 dies a l’any.

La Residència Trèvol en imatges