Taller Ocupacional Gresol

El Taller Ocupacional Gresol és un centre de titularitat de la Fundació La Muntanyeta, que manté un concert amb el Departament de Drets Socials de la Generalitat de Catalunya per a la prestació de la gestió del servei.

Finalitat

Mitjançant una atenció diürna, es treballa per aconseguir, dins del marc de les seves possibilitats, la màxima autonomia i integració social de les persones usuàries.

Equip humà

Format per la direcció, l’equip tècnic i els monitors i monitores d’atenció directa.

Serveis

Aquest Servei de Teràpia Ocupacional (STO) per a persones amb discapacitat intel·lectual, amb auxiliar, està dirigit a facilitar una atenció diürna de tipus rehabilitador per tal que pugui assolir, dins les possibilitats de cada usuari i usuària, la màxima integració social i laboral.

El Taller Ocupacional Gresol en imatges