La Baguet impulsa unes bosses d’estiu solidàries amb les persones amb paràlisi cerebral

El forn de pa La Baguet, d’El Morell, ha iniciat una campanya de recaptació de fons per a l’Associació Provincial de Paràlisi Cerebral de Tarragona.

A través dels seus productes i en el marc de l’estiu, han creat unes bosses molt divertides per a què es puguin lluir a la platja, a la piscina o passejant pel carrer.

El preu de cada bossa és de 10 € i els beneficis de la recaptació aniran destinats a l’Associació Provincial de Paràlisi Cerebral de Tarragona, La Muntanyeta, i als projectes que la nostra entitat impulsa en benefici de les persones amb paràlisi cerebral. Les bosses es poden adquirir a La Baguet o a la nostra seu.

El disseny dels diferents models de les bosses, ha anat a càrrec de l’estudi creatiu Pakaru.

La Baguet és un establiment que, des de l’any 1995, ofereix pa artesà i dolços de proximitat. L’any 2021 va ser premiat amb la Llesca d’Or, un reconeixement que posa en valor els set millors pans de Catalunya.