Comença l’ampliació i reforma del taller ocupacional de La Muntanyeta

Els 32 usuaris i usuàries del Taller Ocupacional Gresol de La Muntanyeta s’han traslladat provisionalment a les instal·lacions de la Fundació Estela, al polígon Riuclar. El motiu d’aquest trasllat són les obres de demolició de l’actual centre ocupacional i la construcció del nou, al mateix espai situat al barri de Sant Pere i Sant Pau. S’espera que les obres estaran enllestides a principis de 2025.

El cost dels treballs de construcció del nou edifici és de 2,4 milions d’euros, 1,1 dels quals provenen dels fons Next Generation europeus mentre que la resta els assumeix la Xarxa Santa Tecla. Un cop finalitzat, el nou centre ocupacional oferirà un total de 50 places.

El taller és un Servei de teràpia Ocupacional per a persones amb discapacitat intel·lectual, que els facilita una atenció diürna de tipus rehabilitador per tal que puguin assolir, dins de les seves possibilitats, la màxima integració social i laboral.