Concert del Cor Scherzo en suport de La Muntanyeta

El pròxim dissabte, 27 de maig, a les 19,30 h, l’església de Sant Miquel del Pla de Tarragona acollirà un concert del Cor Scherzo a benefici de La Muntanyeta. La recaptació serà íntegrament per a la fundació i es destinarà a projectes de millora de les instal·lacions de l’entitat, per tal d’oferir una millor qualitat dels serveis adreçats a les persones afectades de paràlisi cerebral o etiologies similars.

El cor de cambra femení Scherzo és un reconegut conjunt vocal de Vila-seca creat l’any 1989. Ha actuat arreu de Catalunya i a diverses ciutats de l’estat i ha estat guardonat amb diversos premis, com el 1r Premi i Medalla d’Or del II Concurs Internacional de Cant Coral Orlando di Lasso a Roma, o el 1r Premi i Medalla d’Or al III Concurs Internacional de Cant Coral “Europa i els seus cants”. Durant tot el seu recorregut, el conjunt ha treballat sota la direcció d’Òscar Boada, Carles Josep Comalada, Josep Vila, Salvador Brotons, Víctor Pablo Pérez, Jordi Casas Bayer i Elisenda Carrasco.

Des de La Muntanyeta agraïm la implicació del Cor Scherzo i a la Reial Germandat de Jesús Natzarè per la cessió de l’espai de l’església de Sant Miquel del Pla per a la celebració d’aquest acte.

Les entrades es poden adquirir aquí: https://www.entrapolis.com/entradas/concert-del-cor-scherzo-en-suport-a-la-fundacio-la-muntanyeta