15 dies de casal d’estiu de la Fundació La Muntanyeta

Aquest ha estat el segon any consecutiu del casal d’estiu de l’Escola La Muntanyeta, organitzat per la Fundació Estela. En el transcurs de dos setmanes, els alumnes han pogut gaudir d’uns dies molt intensos i divertits. L’objectiu principal d’aquest servei és oferir als nois i noies, durant les vacances escolars, un espai de lleure amb activitats lúdiques i d’oci adaptades a persones amb paràlisi cerebral i/o etiologies similars. El grup del casal l’han integrat set alumnes d’entre 5 i 21 anys, guiats i acompanyats per quatre monitors/es.

L’elaboració de gelats de fruites, batuts i pastissos, manualitats com samarretes i gorres personalitzades, banys a la piscina, musicoterapia… són algunes de les activitats que han realitzat al llarg d’aquests dies. També han preparat una obra de teatre amb titelles i, com l’any passat, han compost una cançó per recordar tots els moments viscuts al casal. Una de les coses que més han gaudit són les gimcanes ja que, com a la vida, és una representació de la superació de tots els obstacles, sempre treballant conjuntament.

El passat divendres 14 de juliol va ser l’últim dia del casal i per acomiadar-se van preparar una festa, juntament amb els usuaris i usuàries del Taller Ocupacional, a la qual van acudir els familiars. Per emportar-se un record d’aquests dies inolvidables, cadascun d’ells i elles van fer un àlbum de fotos on recopilen les instantànies més especials del casal.

El casal d’estiu de La Muntanyeta ha estat organitzat per la Fundació Estela i ha comptat amb la col·laboració i el suport de l’Ajuntament de Tarragona.