XXXV edició de les 24 hores solidàries amb La Muntanyeta del Club Natació Tàrraco

Com cada any, la Fundació La Muntanyeta celebra, en plenes festes de Santa Tecla, les 24 hores solidàries del Club Natació Tàrraco. Amb el missatge “Esquitxa’t per La Muntanyeta”, ambdues entitats han presentat en roda de premsa aquesta activitat, que enguany festeja la 35a edició.

La jornada, que tindrà lloc els dies 15 i 16 de setembre, té l’objectiu de continuar donant suport i visibilitat a la fundació durant tots els actes que tenen previstos, com una masterclass de zumba, classes d’aikido per a adults o de judo en família, graellada popular, vermut aquàtic… i molt més!

Des de La Muntanyeta volem felicitar el CN Tàrraco per la seva iniciativa i pel seu 60è aniversari. Moltes gràcies!