Es reprenen les obres de la nova Residència La Muntanyeta a Bonavista

Aquest dimarts 21 de novembre s’ha fet oficial l’esperada represa de les obres de la nova Residència La Muntanyeta Bonavista, un projecte de ciutat que va començar a contruir-se el 28 de novembre de 2016 i que el 2020 es va aturar per problemes de viabilitat econòmica previs a l’adhesió de la Fundació La Muntanyeta a la Xarxa Santa Tecla. Després de gairebé dos anys de treball intens per redimensionar el projecte i després d’aconseguir finançament amb el suport dels fons europeus Next Generation, la Xarxa Santa Tecla ha desbloquejat unes obres que, un cop enllestides a mitjan 2025, dotaran la zona dels barris de Ponent de Tarragona d’un equipament social de primer nivell i de referència a tot Catalunya.

L’acte de represa de les obres s’ha dut a terme a Bonavista amb una àmplia representació del teixit associatiu i institucional de les comarques de Tarragona.