12a Cursa Solidària La Pineda Platja

Aquest proper diumenge 18 de febrer tindrà lloc la 12a edició de la Cursa Solidària La Pineda Platja (Vila-seca), organitzada per Atheltic Events, el Club EuroSpot Vila-seca Fondistes i Athletic Track Tarragona. Es tracta d’un gran esdeveniment esportiu que consistirà en dues proves de 5 i 10 quilòmetres i una caminada familiar d’1,3 quilòmetres. Amb la dorsal col·laboraràs amb la Fundació La Muntanyeta i l’Associació de Síndrome de Down Tarragona. La bossa del corredor inclou una entrada d’un dia, gratuïta, personal i intransferible, per a gaudir de l’Aquum Spa entre els dies 16 i 25 de febrer mostrant el dorsal a l’accés de les instal·lacions.

El tret de sortida es donarà a les 10.00 hores des del Passeig Pau Casals de la Pineda per a les curses i, a partir de les 11.15 hores, serà el torn de cursa i caminada no competitiva, oberta també a les persones que participin en les proves de 5 i 10 quilòmetres.

Inscripcions obertes a https://www.athleticevents.net/cursa/12a-cursa-solidaria-aquum-spa-la-pineda-platja-2024-439