T’apuntes a la nit de rock simfònic més tarragonina?

La Xarxa Santa Tecla se suma al conjunt d’entitats ciutadanes que fan possible la festa major de Santa Tecla en un any molt especial per a l’entitat, ja que se celebren els 850 anys de la primera referència històrica de l’Hospital Santa Tecla. Alhora, la ciutat celebra els 700 anys de l’arribada del Braç de Santa Tecla.

En aquest sentit, els propers divendres 17 i dissabte 18 de setembre, se celebrarà un concert on es podran escoltar els millors èxits del rock internacional i català, a càrrec de la Banda Unió Musical de Tarragona i Zapping Trio.

Serà un esdeveniment amb una vessant solidària, ja que el públic assistent tindrà l’oportunitat de col·laborar i donar suport a la Fundació Estela per a la discapacitat i a la Fundació La Muntanyeta.

Aquest concert, que tindrà lloc al Camp de Mart, també té la missió d’esdevenir una potent eina per donar visibilitat a les persones amb capacitats diverses i a la tasca que es realitza des de l’àmbit social de la Xarxa Santa Tecla. Així doncs, l’acte comtparà també amb la participació del Dj Abadia, que amenitzarà l’ambient previ a l’inici del concert.

Les poques entrades que encara hi ha disponibles es poden trobar a la web de l’Ajuntament de Tarragona.