FITFIU Fitness dona material esportiu per a la rehabilitació de les persones amb paràlisi cerebral

En motiu del Dia Mundial de la Fisioteràpia, la marca de material esportiu FITFIU Fitness, de la mà de Prat International Brands, ha volgut ajudar a l’Escola La Muntanyeta, en la recuperació dels projectes pausats per la pandèmia amb una donació de material, valorat en més de 1.400 € i un xec econòmic de 350 €.

Aquesta donació dona un aire d’esperança tant per als alumnes com els professionals, així ho assegura Begoña, fisioterapeuta de l’Escola La Muntanyeta: “Això per a nosaltres és una alenada d’aire fresc per poder avançar en projectes i planificar les activitats amb l’objectiu de millorar la qualitat dels nostres alumnes”.

“Volem posar en valor el paper de les marques en la societat. El nostre treball és clau per crear una població igualitària i més solidària. Per això, creiem que com empresa ens hem d’implicar en el territori i col·laborar amb aquells projectes que més ho necessitin. Si els nostres productes poden millorar la qualitat de vida d’altres persones, per què no fer-ho?”, comenta Alba Navarrete representant de col·laboracions de la marca FITFIU Fitness.

La donació consta d’una cinta de córrer MC-100 (per millorar la motricitat dels nens), una plataforma vibratòria (amb la qual treballaran l’equilibri) i diferents pilotes, blocs i material de ioga que els ajudaran en les seves sessions de fisioteràpia. “Amb aquesta aportació podrem treballar més en detall en les activitats de psicomotricitat i d’estimulació dels alumnes per millorar les seves habilitats i destreses necessàries per al seu dia a dia “, comenta Xavier, terapeuta de La Muntanyeta.

FITFIU Fitness és una marca de material esportiu pensada per practicar esport a casa, amb un ampli catàleg de productes que van des del cardio, passant per la musculació i acabant al wellness. FITFIU és una marca pròpia de l’empresa Prat International Brands, que compta amb quatre marques més, 100% online i centrades en el canvi positiu de la llar.