Tarragona celebra la primera cursa inclusiva i adaptada

Les entitats socials i educatives de Tarragona del sector de la discapacitat, amb el suport de l’Ajuntament de Tarragona i el Consell Escolar del Tarragonès, organitza la primera cursa adaptada i inclusiva al Parc Francolí de Tarragona, el proper dissabte 11 de desembre. La data s’emmarca en les activitats del Dia Internacional de la Discapacitat.

L’objectiu principal de la cursa inclusiva i adaptada de Tarragona és fomentar l’esport adaptat i sensibilitzar a la ciutadania de Tarragona sobre les dificultats i capacitat de superació dels nens, nenes, joves i persones adultes amb discapacitat, l’empenta de les serves famílies, i la necessitat d’empatia social per no excloure cap persona de les activitats socials habituals. per tal que no quedin al marge de l’esport.

L’acte tindrà lloc al Parc Francolí de Tarragona, a partir de les 11.00h. La prova està oberta a persones de totes les edats amb diversitat funcional, discapacitat, TEA o altres circumstàncies. Podran participar en les modalitats de cadira de rodes, caminador o deambulant, i es podrà escollir si es vol participar en una franja horària amb menys estímuls sonors i/o acompanyat d’una persona. No us ho perdeu!