Èxit de la cursa solidària Fun Run PortAventura

Èxit de participació a la cursa solidària Fun Run organitzada per la Fundació PortAventura a benefici de l’Associació Provincial de Paràlisi Cerebral de Tarragona.

Un miler de corredors es van donar cita en aquesta activitat esporitva solidària, per recaptar fons per la nostra entitat. La cursa s’havia de celebrar el passat any 2020, però es va haver d’ajornar per la pandèmia. Finalment, la jornada va ser molt lúdica i festiva, i va comptar amb la participació d’algunes persones amb paràlisi cerebral, que van participar dels 6 quilòmetres de recorregut amb el suport dels voluntaris de Xq no Alex?. Així mateix, la jornada va estar amenitzada pel Dj Abadia, que va posar música durant tot l’esdeveniment.

Com a novetat d’enguany, el recorregut de 6 quilòmetres no només va ser per les instal·lacions de PortAventura, també per Ferrari Land. Després, es van celebrar diverses carreres infantils. En total, es va aconseguir una recaptació de 10.125 euros, que es destinarà als projecte des l’Associació Provincial de Paràlisi Cerebral.

Moltes gràcies a tots els que van fer possible aquesta Fun Run solidària a benefici de les persones amb paràlisi cerebral!