La Fundació La Muntanyeta inaugura l’exposició Plenituds artístiques

El Pati Jaume I de l’Ajuntament de Tarragona acollirà, a partir d’aquest divendres, l’exposició Plenituds artístiques, una iniciativa de la Fundació La Muntanyeta. Es tracta d’una mostra d’art que compta amb una trentena d’obres creades de manera conjunta per les persones amb paràlisi cerebral i els professionals de l’entitat.

Aquesta exposició és la culminació d’un projecte que es va iniciar el curs passat a l’Escola La Muntanyeta, en un treball colze a colze d’alumnes i equip docent, que va permetre explorar la creativitat col·lectiva. El recull de peces es completa amb algunes creacions realitzades al Centre Ocupacional Gresol i a la Residència Trèvol, on les persones amb paràlisi cerebral i els professionals també s’han sumat a aquesta iniciativa que representa tot el col·lectiu de persones amb pluridiscapacitat de la Fundació La Muntanyeta.

La proposta de la Fundació La Muntanyeta submergirà a tothom qui visiti l’exposició a un univers de colors i formes en el que unes mans o uns peus aparentment estèrils, han esdevingut una eina creadora, capaç de trencar el marró de les fustes sobre les que han pintat, i crear un diàleg amb qui les observi.

La mostra, que compta amb el suport de l’Ajuntament de Tarragona, s’inaugurarà el divendres 30 de setembre a les 19 hores, i es podrà veure fins al 16 d’octubre al Pati Jaume I. Totes les obres estaran disponibles per qui les vulgui adquirir amb un donatiu, i d’aquesta manera donar suport als projectes a benefici de les persones amb paràlisi cerebral.