Ja està disponible el calendari solidari de La Muntanyeta

La Fundació Muntanyeta ha editat un calendari solidari per a recaptar fons per a l’atenció de les persones amb paràlisi cerebral i pluridiscapacitat. Enguany, es recupera aquesta iniciativa solidària que sempre ha tingut molt bona acollida i que posa a les persones usuàries de l’entitat en primer pla.

El calendari solidari del 2023 compta amb fotografies on els protagonistes són els usuaris i usuàries del centre ocupacional, i amb la natura com a element comú i fil conductor de les imatges. Així doncs, s’hi pot veure com tenen cura d’un hort, o tambè com gaudeixen en entorns naturals propers al centre.

Com ja és habitual, el calendari s’ha editat amb dos formats, de sobretaula i de paret. El de sobretaula es pot aconseguir amb un donatiu de 5 euros, i el de paret amb un donatiu de 10 euros. Tots dos es poden adquirir a la Botiga de Salut (Plaça Verdaguer, 2).

Tot el que es recapti amb el calendari solidari es destinarà als projectes d’atenció i millora de la qualitat de vida del centenar de persones amb paràlisi cerebral i pluridiscapacitat que s’atenen a la Fundació La Muntanyeta.