Sals30, el concert de la Banda Unió Musical de Tarragona que inicia les festes de Santa Tecla

En el marc de les festes de Santa Tecla, aquest divendres 15 de setembre a les 22:00 h, la Banda Unió Musical de Tarragona (BUMT), amb el suport de la Xarxa Santa Tecla, presenta Sals30 a l’auditori Camp de Mart. Enguany la banda celebra el seu 30 aniversari i ho farà amb una nit plena de música de ritmes llatins que ens faran moure tot el cos, així com aquells temes que han marcat la música del darrer temps i col·laboracions que no deixaran indiferent a ningú.

Serà un esdeveniment amb una vessant solidària, ja que el públic assistent tindrà l’oportunitat de col·laborar i donar suport a la Fundació Estela per a la discapacitat i a la Fundació La Muntanyeta.

A més, la Fundació La Muntanyeta rebrà a la il·lustradora i dibuixant Pilarin Bayés, autora del logotip de la fundació que ara llueix a la façana principal de l’edifici. L’artista visitarà les instal·lacions i als usuaris i usuàries, que esperen amb il·lusió la seva visita.