El CN Tàrraco, una vegada més amb la Fundació La Muntanyeta

El Club Natació Tàrraco ha lliurat a La Muntanyeta els 700 euros recaptats durant les 24 hores de natació que van tenir lloc els dies 15 i 16 de setembre. A la diada del club hi van participar més de 300 persones que van nedar una, dues o unes quantes piscines per cobrir l’objectiu de les 24 hores de natació a la vegada i que van fer un donatiu per a la fundació tarragonina.

El president de La Muntanyeta, Francesc Tarragona, ha agraït la col·laboració i l’esperit del CN Tàrraco i totes les persones que en formen part, alhora que ha animat al club a continuar fent accions solidàries com aquesta en favor dels col·lectius més vulnerables de la nostra societat.

El president del CN Tàrraco, Álex Jerez, va remarcar el fet positiu que la diada més festiva del club es converteixi també en una festa solidària per donar suport a una entitat tan emblemàtica a Tarragona com La Muntanyeta.